09.12.14

ПАМ"ЯТКА


Загальні вимоги до оформлення та складання наказів 
 Накази поділяють на такі групи: • накази з основної діяльності; • накази з адміністративно-господарських питань; • накази з кадрових питань (особового складу). Група наказів з кадрових питань (особового складу) має додатковий розподіл на накази тривалого і тимчасового строку зберігання. Кількість наказів і періодичність їх видання визначає керівник навчального закладу з урахуванням типу навчального закладу, його потреб та специфіки діяльності. Виокремлюють такі етапи підготовки наказів: • вивчення суті питання; • складання проекту наказу; • оформлення наказу; • погодження; • підписання; • доведення наказу до виконавців (заінтересованих установ або осіб). До уніфікованих міжвідомчих форм первинної документації з обліку кадрів належать накази: • про прийняття на роботу (типова форма № П-1); • про надання відпустки (типова форма № П-3); • про припинення трудового договору (контракту) (типова форма П-4). Для оформлення наказів використовують шрифт із такими параметрами: розмір — 12-14 друкарських пунктів; гарнітура — Times New Roman.

Немає коментарів:

Дописати коментар