Загальні вимоги до оформлення та складання наказів
Накази поділяють на такі групи:
• накази з основної діяльності;
• накази з адміністративно-господарських питань;
• накази з кадрових питань (особового складу).
Група наказів з кадрових питань (особового складу) має додатковий розподіл на накази тривалого і тимчасового строку зберігання.
Кількість наказів і періодичність їх видання визначає керівник навчального закладу з урахуванням типу навчального закладу, його потреб та специфіки діяльності.
Виокремлюють такі етапи підготовки наказів:
• вивчення суті питання;
• складання проекту наказу;
• оформлення наказу;
• погодження;
• підписання;
• доведення наказу до виконавців (заінтересованих установ або осіб).
До уніфікованих міжвідомчих форм первинної документації з обліку кадрів належать накази:
• про прийняття на роботу (типова форма № П-1);
• про надання відпустки (типова форма № П-3);
• про припинення трудового договору (контракту) (типова форма П-4).
Для оформлення наказів використовують шрифт із такими параметрами: розмір — 12-14 друкарських пунктів; гарнітура — Times New Roman.
Немає коментарів:
Дописати коментар